dag 28 - januari 09


josefine x 2 together forever



hej det är josefine med e som skriver.
det var faktiskt ett tag sen jag skrev här. fast jag har ju min blogg också josefinegren.blogg.se. dagen var faktiskt rolig (: det är jag glad för! ocg ikväll blir det musikalövning i kyrkan. hihi
imorn har vi no prov ._____. suck! jag är ledsen, men det får gå som de går, typ.
på fredag är det studiedag!!! glaaaad josefine
jag saknar josefin :'c och det är inte kul :( 
:' + ( = :'(  - jag vill träffa henne nu. KOM HIT DÅ :( men vi träffas väl förmodligen på sportlovet om det går (L)
det var typ en månad sen vi träffades ju :( helt sjukt! och förut träffades vi varje dag :(

jag är sjukt trött! ska sova tidigt, försöka i alla fall.
sen måste jag läsa min äckel däckar bok. har de som läxa i svenskan typ :c hata läxor OCH prov. men man måste ju vänja sig ?
jag tror att jag ska plugga lite nu.
puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0