21/1-o9



josefin utan e:

hej :) idag har det varit slappt.. fast jag var rätt trött i slutet av dagen.
spanska
håltimme
bild
lunch
bild (elevens val)

ikväll blir det fiol i typ 2 ½ - 3 timmar på musikskolan, jobbigt! men men..
hoppas det blir kul :)

igår hade jag dans, och det var jätte kul! :D har träningsverk i hela kroppen nu :p
jag går dit nästa vecka också, och sen får vi se om jag fortsätter. ;)
känns bra att prova på nåt nytt.

just nu sitter jag och lyssnar på en låt,. hade tänkt kolla på andra avenyn..
men hamnade här istället. har inte så stor lust att åka iväg till musikskolan sen.
men men..

och jag vill träffa jossan.. känns som det kmr dröja hur länge som helst innan vi kan träffas,
det är så tomt utan henne! :(  hm.. det var typ det jag ville säga för idag.
puss jag älskar dej josefine <333

hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0