15 i första, o9

Josefin utan e skriver

hej! idag har det inte hänt så mkt. skolan var rätt så tråkig,
jag har bestämt mej föratt sluta i musik som elevensval,
börja i bild ist.. jag tror det blir bäst så ;)
jag skulle ha dansat i tisdags, men ledaren var sjuk, så det blev inget.
fiolen har inte börjat ännu,
vill verkligen att den ska börja,
musik är ju typ det ända jag håller på med på fritiden.. skulle kunna bo på musikskolan ;D

iaf, vi hade sovmorgon till 10 idag *applåder!*
gött var det ! :D
fast jag var fortfarande trött under dagen ;)

det är fortfarande lite svårt i skolan, vet lixm inte vilka jag ska hålla mej till,
men just nu är jag med typ... alla ;p

saknar jossan mest när man är hemma och faktiskt tänker igenom dagen,
vad man har gjort, och sen vad man skulle gjort om jossan var där..
skillnaden att ha henne där och inte där är så stor att man inte kan beskriva,
man kan lixm inte sätta orden på rätt ställe,.. men vad gör det? ingen läser ju ändå ;p

vi har inte så mkt läxor ännu, ska ha prov i hemkunskap nästa vecka,
och vi har haft noläxa .. tråkigt !


förresten, snart kommer min pedal till min elfiol, längtar! :D
imorrn äre fredag och det menas med att det snart är helg också *yes! it´s true*


vill också säga att jag längtar till andra avenyn ;)



jag tkr om dej josefine



                          ♥  jx2



Kommentarer
Postat av: josefine

åh josefin, du är otroligt söt. du betyder mest!

saknar dig nåt så fuktansvärt, finns lixom ingen som du ._.

2009-01-16 @ 13:46:16
URL: http://josefinegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0