tjugonde december tvåtusenåtta

 

josefine med e skriver. idag har det varit en trevlig dag må jag säga.
ställde klockan på tio. gick upp elva ungefär. satte klockan på snooze hela tiden, haha!
åt en macka. sen gjorde jag mig iordning.
vid tolv ungefär gick jag simon markus ner till stan. köpte lite julklappar och så (:
sen till maxi och köpte fler julklappar. blev hämtade. och kom hem och åt tacos.
sen hade mamma köpt godis (:
får se vad jag kan tänkas göra sen. vill hitta på nåt.
ska ju snart flytta så jag vill hinna va med några innan. vi flyttar om en vecka :ooooo ._.
hejdå. / j med e

igår var det sista dagen i skolan.
igår var det sista dagen i klassen.
igår var det sista dagen jag hade mitt skåp.
igår var det sista gången på ett tag jag träffade kompisarna.

jag kommer att sakna er!





































dagen blev super!
på kvällen gick jag till josefin (: det var mys. vi åt choklad och kollade i skolkataloger c:
och så tog vi massa kort med hennes systemkamera :)
och vi låg på golvet och flumma c:
vid kvart i tolv följde hon mig halvvägs.
mysig kväll. jag tycker om min josefin mycket!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0