flytten - tjugosjunde december nollåtta

 hej josefine med e skriver.  idag har det hänt mycket. flyttat bland annat.
blev väckt vid halv åtta.
gick upp.
åt frukost.
packa i ordning det sista.
sen vid nio kom lastbilen. vi började packa in.
och massa folk kom och hjälpte oss. vi städade as mycket.
vid två åkte vi till lilian och leif och åt mat. muums!
sen städade vi meeer. sa hejdå till klara också. huhu.
och sedan åkte vi vid fyra. började nästan gråta när vi lämnade huset :'c
åkte i 3 timmar typ. sen kom vi fram och vi åt hos några. mackor och te.
sen åkte vi till vårat nya hus. packade in och så. gjorde i ordning. och så.
det är fint, och jag gillar huset.
fast jag kommer dö om jag inte får träffa kompisarna från kristinehamn ofta.
jossan, du är bäst! jag älskar dej. jxtvå together forever!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag fryser om fötterna.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: josefin

åh Jossan jag tkr om dej så mkt!<3 vill träffa dej :((

2009-01-21 @ 15:41:58
URL: http://pannkakssmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0