flyttat nu. hejdå kristinehamn hej hillerstorp.

 


hej jag heter josefine med e. och jag bor i kristinehamn hillerstorp
.
vi flyttade faktiskt igår. just nu känns det väl okej. får se hur det blir när skolan börjar och så.
jag kommer saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakna josefin så otroligt!!!!!!!!!!!!!
men hon kommer och hälsar på i över morgon (((((((((((((((((((((: det blir stenkul!
idag har jag packat upp saker. och varit ute och gått.
det börjar bli mörkt.
det är kallt.
jag fryser om fötterna och händerna.
jag saknar josefin.
jag har ett stökigt rum.
jag har inga kläder i min garderob.
jag vill ha mat. men jag vet inte när jag får de.
jag vill ha ett varmare element.
jag ska nog säga hejdå nu.
hejdå.
en fråga.
vart är snön?
jag vill ha snö :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0