2l deciembre .:2oo8:.




Josefin utan e på slutet heter jaaag :DD

Tja :)  Gårdagen var sjukt rolig, släktingar var här igår också.. sjukt tråkigt ;P
iaf, fick sitta i minst en halvtimma föratt kunna ladda upp en bild x)  , men jag vänjer mej förhoppningsvis.

har ingen aning om vad jag ska göra idag, kanske skulle till stallet sen, vi får se. har inte varit så kul där på sistone, varför, vet jag inte :S

Jag kmr sakna Josefine jätte mkt när hon har flyttat, fyyyyy vad tomt det kmr bli ._. men jag tror att hon kmr få det bra där :))  ska faktiskt upp till Hillerstorp och fira nyår med henne, kommer bli hur kul som helst :DDDDD

Det känns faktiskt inte som Jullov... fast jag har faktiskt fått liiiiiite julkänsla ^^ inte långt kvar till JULAFTON nu!!!! :O

kram
    / brunetten 

-------------


Jag är totali kiosken frisk!   x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0